З початку року розглянуто 220 письмових звернень, за їх результатами:
- на 187 звернень надано відповідні роз’яснення;
- 9 звернень вирішено позитивно;
- 7 звернень направлено на розгляд за належністю до інших органів;
- 7 звернень повернуто авторам, оскільки звернення були оформлені з недотриманням вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян»;
- в 1 зверненні відмовлено у задоволенні;
- 9 звернень не підлягало розгляду.
Усі звернення розглянуті ґрунтовно та якісно, без порушення термінів.
Крім того, з початку року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області та територіальних органів проведено 33 прийоми громадян, у тому числі 16 виїзних, що складає майже 48,5% від загальної кількості.
Звертаємо увагу громадян, що вони також мають можливість потрапити на особистий прийом до керівництва як на районному, так і на обласному рівні, згідно із затвердженими графіками прийому.
Ознайомитись з графіком особистого прийому громадян керівництвом Головного управління ДФС у Донецькій області на 2017 рік можна за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/dfs-u-regioni/golov-upr/kontakti-/ .