У відповідності до вимог статті 5 Закону, у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
При цьому, відповідно до абзацу третього пункту 5 розділу II Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2015 № 271, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.04.2015 за № 484/26929 (зі змінами), електронне звернення, надіслане без використання електронного цифрового підпису повинно мати вигляд сканкопії або фотокопії з підписом заявника із зазначенням дати.
За умови дотримання вищезазначених норм Закону, громадяни можуть звертатися із письмовими заявами з питаннями, які належать до компетенції Маріупольської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області за адресою: 87549, м. Маріуполь, вул. А.Куїнджі, 93 або на електронну адресу: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript .
Маріупольська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області