Пон28092020

Back Новости Новости Мариуполь Електронні сервіси від Пенсійного фонду України

Електронні сервіси від Пенсійного фонду України

  • PDF

Пенсионный

Пенсійний фонд України запровадив новий онлайн-сервіс для громадян — смс-інформування. За допомогою SMS-розсилок Пенсійний фонд повідомлятиме пенсіонерам про призначення та перерахунок пенсій, а працівників — про сплату за них єдиного соціального внеску та розмір їхнього страхового стажу. Зауважуємо, що для активації послуги СМС-повідомлень від Пенсійного фонду України існує два способи:

1 спосіб: необхідно зареєструватись в особистому кабінеті на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua). Здійснити самостійну реєстрацію можливо за допомогою електронного цифрового підпису (далі ЕЦП), безкоштовно отримати який можна в органах ДФС, в ПриватБанку тощо.

Увійшовши на портал за допомогою ЕЦП, оберіть розділ «Налаштування», далі у розділ «Дистанційне інформування». Поставте позначку «Надаю згоду на отримання смс-повідомлень від ПФУ на номер мого мобільного телефону»

Введіть номер одержувача смс-повідомлень, свій «ЕЦП», пароль до нього та натисніть «Зберегти».

2 спосіб: якщо особа не має ЕЦП, то необхідно надати відповідну заяву до Маріупольського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області.

Крім СМС-повідомлень, запроваджено сервіс надання електронних документів з підтвердженням QR-кодом. Сервіс надається для користувачів веб-порталу Пенсійного фонду України, які увійшли на Портал за допомогою ЕЦП.

З QR-кодом можна отримати наступні електронні документи:

• довідку про доходи пенсіонера для призначення субсидій (містить дані про розмір пенсії, без урахування окремих видів виплат);

• довідку про доходи пенсіонера;

• індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-5, містить інформацію про страховий стаж, заробітну плату та сплату страхових внесків страхувальниками);

• витяг з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (містить інформацію про статус застрахованої особи / отримувача страхової виплати, дані про набутий страховий стаж, відомості про страхувальників, про періоди трудових відносин, відомості щодо нарахованої заробітної плати, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу, відомості про особливі умови праці, про суми добровільних внесків: дані пенсійної справи, відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування).

Відзначаємо, що документ з QR-кодом згідно чинного законодавства є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органі Фонду. З огляду на викладене констатуємо, що документи з QR-кодом дійсні для оформлення субсидій, документів у центрах надання електронних послуг, посольствах та консульських установах, для пред’явлення в банківських установах, органах фіскальної служби, територіальних органах міграційної служби тощо.

Перевірити достовірність видачі електронних документів з QR-кодом можна через Веб-портал у розділі «Верифікація виданих документів» (http://portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/DocConfirm).

Звертаємо увагу страхувальників, що отримати інформацію про страховий стаж наймана особа (кандидат на зайняття посади) може самостійно, якщо отримає або вже має ЕЦП. Для цього найманій особі необхідно увійти до особистого кабінету на веб-порталі Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua) і виконати 3 кроки:

1. Замовити довідку за допомогою меню «Запит на отримання електронних документів» (розділ «Комунікації з ПФУ»). Заповнити форму запиту, в якій зазначити «Довідка ОК-5» в рядку «Тип звернення»;

2. Отримати довідку ОК-5 в електронному файлі (за допомогою меню «Мої документи»). Виконати «Зберегти образ документу» у відповідному рядку в графі «Образ документу» (піктограма червоного кольору).

Пенсионный

• Роздрукувати отриману довідку

Пенсионный

 

Пенсійне посвідчення в Україні: як отримати документ нового зразка

Пенсійний фонд України переходить на електронний документообіг. Це необхідно для того, щоб клієнти, звертаючись до фонду, могли отримати послуги в будь-якому агентському пункті, а не тільки там, де подавали документи.

Електронне пенсійне посвідчення (ЕПП) - це сучасний технологічний інструмент, який дозволяє не тільки отримати пенсію, оплату комунальних та інших послуг онлайн, а ще й повноцінно користуватися всіма державними електронними сервісами.

ЕПП містить в собі електронний цифровий підпис, за допомогою якого людина фактично підтверджує свою особу і може подавати заяви до органів Пенсійного фонду, виключно через мережу Інтернет.

Також, людина може отримати доступ до пенсійної справи, до даних про стаж та заробітну плату, користуватися іншими сервісами державних органів. І безумовно, пенсійне посвідчення надає право користуватися всіма пільгами, які належать людині, як пенсіонеру.

Електронними пенсійними посвідченнями користуються внутрішньо переміщені особи з 2016 року. Усі інші категорії пенсіонерів можуть оформити їх, починаючи з 2018 року (отримувачі пенсій через Ощадбанк)

Однак, паперові пенсійні посвідчення, які видавались до цього часу, продовжують діяти. Більше того - сам пенсіонер приймає рішення за якою формою йому отримати пенсійне посвідчення. Якщо людині зручно користуватися паперовим пенсійним посвідченням, вона бере саме його. Якщо ж людина бажає повноцінно використовувати всі електронні сервіси Пенсійного фонду чи інших органів влади, мати власний цифровий підпис та мати єдиний документ за допомогою якого можна і отримати пенсію, і підтвердити статус пенсіонера, людина зробить вибір на користь електронного пенсійного посвідчення.

Електронне пенсійне посвідчення видається банком, в якому відкритий рахунок для виплати пенсій. Саме банк визначається з технічною спроможністю випуску електронних посвідчень. З цього ж питання Пенсійним фондом України ведеться робота щодо укладення з банками відповідних договорів. Наразі видавати електронні пенсійні посвідчення можуть лише ті банки, які уповноважені на виплату та доставку пенсій, з якими Пенсійний фонд укладає відповідний договір.

Виготовлення електронного пенсійного посвідчення для пенсіонера є безкоштовним. Для його оформлення до органу Пенсійного фонду України за місцем перебування на обліку надається відповідна заява. Подати таку заяву можна як при призначенні пенсії, так і у разі потреби, взагалі пенсійного посвідчення.

Довідково:

Постановою правління Пенсійного фонду України від 03.11.2017 № 26-1, яка зареєстрована в Міністерстві юстиції України 04.12.2017, затверджено новий Порядок оформлення, виготовлення та видачі документів, що підтверджують призначення особі пенсії. Згідно з цим Порядком, пенсійні посвідчення можуть виготовлятися як у паперовій формі, так і у вигляді платіжної картки, яка є одночасно пенсійним посвідченням. Щодо паперової форми, то вона фактично залишилася незмінною. Всі раніше видані пенсійні посвідчення є чинними на той строк, який в них зазначено. Щодо електронних пенсійних посвідчень, то поява такого інструменту, передбачена Стратегією модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року від 14.09.2016 № 672-р. Постановою правління Пенсійного фонду України, лише затверджено порядок видачі та форми такого посвідчення.

Новости Мариуполь | сайт Мариуполя | погода в Мариуполе | объявления Мариуполь | афиша Мариуполь | Новости Мариуполя | Все новости Мариуполя | Объявления Мариуполь | Объявления Мариуполя