Чет13122018

Back Новости Новости Мариуполь Якісний та кваліфікований розгляд звернень громадян – пріоритетний напрямок роботи податківців Донеччини

Якісний та кваліфікований розгляд звернень громадян – пріоритетний напрямок роботи податківців Донеччини

  • PDF

Налоговая

Якісний та кваліфікований розгляд звернень громадян, оперативне вирішення суперечливих питань, що виникають в сфері податкового законодавства – пріоритетний напрямок роботи фіскальної служби Донеччини. Цьогоріч до ГУ ДФС у Донецькій області і її територіальних органів надійшло 103 письмових звернення громадян (95 заяв, 8 скарг), що на 4% більше, ніж за відповідний період 2017 року. Основні питання, які порушено у письмових зверненнях, – проведення контрольно-перевірочної роботи, адміністрування загальнодержавних податків, сплата єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, сплата місцевих податків та інші.

З початку року розглянуто 60 письмових звернень, за їх результатами: на 51 звернення надано відповідні роз`яснення, вирішено позитивно 6 звернень, направлено на розгляд за належністю до інших органів 2 звернення, не підлягало розгляду 1 звернення.

Для забезпечення реалізації конституційного права на звернення протягом січня-лютого поточного року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області та державних податкових інспекцій проведено 13 прийомів громадян, у тому числі 7 виїзних. Кількість усних прийомів дорівнює показнику аналогічного періоду минулого року. За результатами розгляду усних звернень громадян на 12 надано роз’яснення, 1 вирішено позитивно. Усім заявникам надані своєчасні та кваліфіковані відповіді.

 

Новости Мариуполь | сайт Мариуполя | погода в Мариуполе | объявления Мариуполь | афиша Мариуполь | Новости Мариуполя | Все новости Мариуполя | Объявления Мариуполь | Объявления Мариуполя