Зокрема, у листопаді 2017 року надійшло 40 письмових звернень громадян (34 заяви, 6 скарг). Основні питання, які порушено у письмових зверненнях листопада 2017 року, – проведення контрольно-перевірочної роботи (13 звернень), сплата сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (3 звернення), адміністрування місцевих податків (1 звернення).
Протягом січня-листопада п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів проведено 62 прийоми громадян (у тому числі 22 виїзних, або 35,5% від їх загальної кількості), що на 16 прийомів менше аналогічного показника минулого року.
У листопаді п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів ДФС області проведено 2 прийоми громадян. На них порушувались питання щодо адміністрування загальнодержавних податків та інформування про ухилення від сплати податків (по одному зверненню).