Пят18082017

Back Новости Новости Мариуполь Фіскальна служба Донеччини провела черговий семінар по роз’ясненню функціонування системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ – тепер вже для платників податків півдня області

Фіскальна служба Донеччини провела черговий семінар по роз’ясненню функціонування системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ – тепер вже для платників податків півдня області

  • PDF

Саме про основні аспекти функціонування системи моніторингу відповідності податкових накладних та розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків при адмініструванні ПДВ (СМ КОР) йшлося сьогодні під час семінару для платників податків у м. Маріуполь. У заході, організованому фахівцями Головного управління ДФС у Донецькій області, взяли участь понад 130 платників податків з півдня області, а також керівники Маріупольської ОДПІ Людмила Паша, Мангуської ОДПІ Олексій Чубаров та Волноваської ОДПІ Тетяна Чернецька.

Під час семінару заступник начальника Головного управління ДФС у Донецькій області Марина Погосян розповіла про запровадження нового механізму блокування податкових накладних, який в тестовому режимі працював з квітня поточного року, а вже з першого липня почав функціонувати повноцінно.

«СМ КОР – це черговий етап боротьби із зловживаннями у сфері оподаткування податком на додану вартість. Система побудована таким чином, щоб практично миттєво реагувати на спроби зловживань недобросовісних платників податків. І тут мова йдеться навіть не про виявлення вже фактично скоєних порушень, а про усунення взагалі можливостей для формування фіктивного податкового кредиту. Безумовно, система на початковому етапі дещо збільшує адміністративне навантаження на той бізнес, чиї податкові накладні потраплять під блокування, адже підприємствам потрібно буде подати до фіскальних органів додаткові документи для підтвердження реальності та законності операції. Проте, як свідчить попередня статистика, податкових накладних, що зазнають блокування з боку ДФС, порівняно небагато, а додаткові підтверджуючі документи можуть надаватись прямо з офісу підприємства в електронній формі за допомогою існуючих електронних сервісів ДФС», – так прокоментувала основну тему семінару Марина Погосян.

«Сьогоднішній семінар для платників є важливим заходом в контексті основної мети фіскальної служби сьогодні – максимально роз'яснити механізм функціонування СМ КОР і тим самим надати можливість сумлінним платникам уникнути невиправданих штучних труднощів в роботі», – наголосила Марина Погосян.

Семінар було побудовано у форматі запитання-відповідь. Адже захід відвідали здебільшого керівник та бухгалтери підприємств, тож і запитання ставились суто практичні, що стосуються безпосередньо діяльності їх підприємств. Зокрема були розглянуті основні критерії ризиковості, максимальний термін для реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування в єдиному реєстрі, у тому числі вже зупинених, перелік кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД для здійснення моніторингу, дії платника у разі зупинення податкової накладної та інші питання.

Наприкінці заходу платники мали можливість отримати друковані матеріали з питань СМ КОР, підготовлені фахівцями фіскальної служби. Докладніше про роботу СМ КОР всі платники, хто не потрапив на семінар можуть ознайомитись на офіційному сайті ДФС України та субсайті Головного управління ДФС у Донецькій області.

Налоговая

Налоговая

Новости Мариуполь | сайт Мариуполя | погода в Мариуполе | объявления Мариуполь | афиша Мариуполь | Новости Мариуполя | Все новости Мариуполя | Объявления Мариуполь | Объявления Мариуполя