Для ідентифікації одержувачів пенсій, які є внутрішньо переміщеними особами, та забезпечення виплати їм пенсій здійснюється емісія платіжних карток, які одночасно є пенсійним посвідченням, із зазначенням на них графічної та електронної інформації про власника та його електронного цифрового підпису.
Строк дії карток встановлюється до трьох років за умови проходження фізичної ідентифікації клієнта в установах ПАТ “Ощадбанк” перші 2 рази кожні шість місяців, у подальшому – кожні 12 місяців. Після завершення строку дії картки вона перевипускається за рахунок ПАТ “Державний ощадний банк України”.
Внутрішньо переміщеним особам, які отримують пенсії через підприємства поштового зв’язку або установи інших банків, необхідно відкрити рахунок для виплати пенсії в ПАТ «Ощадбанк» та надати до органу Пенсійного фонду, де вони знаходяться на обліку, заяву про зарахування пенсії на цей рахунок. Таку заяву можливо залишити у банку, співробітники якого передадуть її до органу Фонду.
Для отримання платіжної картки, яка одночасно є пенсійним посвідченням, внутрішньо переміщеній особі потрібно звернутись до органу Пенсійного фонду, де вони знаходяться на обліку, та надати пакет документів:
- паспорт,
- довідку про реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи (не подається громадянами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті),
- довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи,
- фотокартку.
Видача платіжної картки, яка одночасно є пенсійним посвідченням здійснюється установою ПАТ «Ощадбанку», зазначеною пенсіонером у заяві.